План
роботи практичного психолога
ЗОШ І-ІІІ ст. №2
на 2021-2022 навчальний рік
Тема роботи методичної служби відділу освіти, молоді та спорту Тальнівської міської ради: Формування психологічної культури та збереження психологічного здоров’я дітей, батьків та педагогів через впровадження новітніх психологічних технологій
Тема роботи навчального закладу: Забезпечення високої професійності, розвитку творчого потенціалу та креативного підходу вчителя до роботи з учнями.
№ з/п | Функції по роботі з учнями, педпрацівниками, батьками, органами держадміністрації та місцевого самоврядування | Термін проведення | Де і з ким проводиться |
І. | Психодіагностична робота | ||
1. | Підготовка банку даних анкет | 1 тиждень вересня та по мірі потреби | Бібліотека, методкабінет |
2. | Вивчення особливостей адаптації учнів – 1-х класів 5-х класів 10-х класів | Вересень Жовтень | Учні 1-х, 5-х, 10-х класів |
3. | Діагностика адаптації категорійних дітей до умов навчання | Вересень Січень | Учні 1-11-х класів |
4. | Проведення громадського огляду умов проживання дітей-сиріт, дітей-напівсиріт, дітей-інвалідів, дітей з багатодітних, малозабезпечених, неблагополучних, розлучених, дітей з сімей переселенців, важковиховуваних та схильних до правопорушень дітей | Вересень- жовтень Січень - лютий | Категорійні діти |
5. | Діагностика важковиховуваних та схильних до правопорушень дітей, їх внутрішкільний облік (ВШО) | Жовтень | Учні 1-11-х класів |
6. | Анкетування для учнів середньої та старшої школи на тему: «Що я знаю про алкоголь та наслідки його вживання» | 1 тиждень листопаду | Учні середньої та старшої школи |
7. | Анкетування для батьків на тему: «Чи знаю я, як убезпечити перебування дитини у всесвітній мережі Інтернет?» | 2 тиждень грудня | Батьки учнів школи |
8. | Дослідження ставлення підлітків до скоєння дрібних правопорушень | 3 тиждень січня | Учні 7-10-х класів |
9. | Анкетування педагогів на тему: «Оцінка власного потенціалу «вигорання» | 2 тиждень лютого | Педагогічний колектив |
10. | Дослідження професійних інтересів і нахилів учнів 9-х, 11-х класів | 3-4 тиждень березня | Учні 9-х, 11-х класів |
11. | Дослідження професійної спрямованості учнів 7-х класів | 3 тиждень квітня | Учні 7-х класів |
12. | Діагностика пізнавальних процесів дошкільників, що підуть до 1-г класу | 2-3 тиждень травня | Діти підготовчої групи ДНЗ |
ІІ. | Консультативна робота | ||
1. | Консультації для вчителів, класних керівників | Понеділок, четвер (згідно графіка) | Педколектив, класні керівники |
2. | Індивідуальна робота з учнями схильними до правопорушень та важковиховуваними | Вівторок (згідно графіка) | Учні-делінквенти |
3. | Індивідуальні консультації учнів з особистих питань | Середа (згідно графіка) | Учні 2-11-х класів |
4. | Індивідуальне консультування батьків | Четвер, п’ятниця (згідно графіка) | Батьки |
5. | Консультування учнів середньої та старшої школи за результатами анкетування для на тему: «Що я знаю про алкоголь та наслідки його вживання» | Останній тиждень листопада | Учні середньої та старшої школи |
6. | Групова консультація батьків: «Чи знаю я, як убезпечити перебування дитини у всесвітній мережі Інтернет?» | 3 тиждень листопада | Батьки, учасники анкетування |
7. | Консультування учнів старшої та середньої школи за результатами дослідження ставлення підлітків доскоєння дрібних правопорушень | 1 тиждень лютого | Учні 7-10-х класів |
8. | Консультування педагогів за результатами анкетування на тему: «Оцінка власного потенціалу «вигорання» | 2 тиждень березня | Педагогічний колектив |
9. | Профконсультуванняучнів 9-х, 11-х класів | 3 тиждень квітня | Учні 9-х та 11-х класів |
ІІІ. | Корекційної-відновлювальна та розвивальна робота | ||
1. | Робота з особистих проблем: учнів, педагогів, батьків | Понеділок, середа, п’ятниця (згідно графіка) | З батьками, учнями, педагогами |
2. | Індивідуальна робота з дітьми з особливими потребами | Вересень Жовтень Квітень | З дітьми з особливими потребами, які стоять на обліку |
3. | Фестиваль розвитку творчості «Осіння Містерія» | 3 тиждень жовтня | Учні 7-х класів |
4. | Профілактика дезадаптації першокласників | Жовтень | З учнями 1-х класів, батьками, класоводами |
5. | Гурток лялькотерапії | Кожен четвер місяця | Учні 6-х класів |
6. | Казкотерапія. Робота за програмою розвитку емоційно-вольової сфери у дітей молодшого шкільного віку | Кожну п’ятницю протягом жовтня та листопада | З учнями початкової школи |
7. | Профілактика дезадаптації п’ятикласників | 2 тиждень листопаду | З учнями 5-х класів |
8. | Тренінг «Інтернет – безпечний простір» | 4 тиждень січня | Батьки, учасники анкетування |
9. | Фестиваль з елементами лялькотерапії «Історія однієї ляльки» | Лютий | Учні 6-х класів |
10. | Етно-фестиваль «Ладолея» | Квітень | Учні 5-х класів |
ІV. | Психологічна просвіта | ||
1. | Робота за авторською програмою «Школа здорового способу життя» та «Школа психологічного здоров’я» | Грудень Березень | Учні 2-11-х класів |
2. | Виступи на педрадах: · Педагогічний імідж · Позитивне батьківство | Листопад Лютий | З педпрацівниками, на педагогічних радах |
3. | Проведення виховних годин «Година з психологом» з учнями школи | Кожен четвер місяця | В класах, з учнями школи |
4. | Провести місячник пропаганди здорового способу життя | З 21.01 по 21.02. 2018 р. | З учнями 2-11-х класів |
5. | Проведення операції «Анти СНІД» «Анти наркотик» «Анти тютюн» | Грудень-січень | За участі дітей членів шкільної агітбригади |
6. | Індивідуальна просвітницька робота з батьками | Середа (за графіком роботи) | З батьками учнів школи |
7. | Участь у проведенні батьківських зборів | За запитом класних керівників, адміністрації школи | З батьками та класними керівниками |
8. | Підготовка та проведення психолого-педагогічних консиліумів по: 1-х 5-х 4-х класах | Жовтень Листопад Травень | З педколективом, вчителями-предметниками, які викладають в обстежуваних класах |
9. | Педагогічний імідж-клуб | Кожна остання середа місяця | Педагоги – члени клубу |
V. | Навчальна діяльність | ||
1. | Навчальні заняття з класними керівниками по підготовці і проведенню занять і диспутів з використанням відеоматеріалів. На тему: «Синдром професійного вигорання – як йому запобігти» | Грудень-січень | Педколектив |
2. | Школа Добрології | Квітень | Учні 2-4-х класів |
3. | Підготовка та проведення круглих столів з дітьми групи ризику за участю лікарів, представників правоохоронних органів та органів юстиції | 3 тиждень листопада, лютого, травень | Учні старшої школи, діти, які відносяться до «групи ризику» |
4. | Підготовка дітей з групи лідерів з питань профілактики правопорушень та пропаганди здорового способу життя | Кожен 2 тиждень місяця | Учні 8-11-х класів |
VІ. | Організаційна робота | ||
1. | Участь у шкільних, районних та обласних об’єднаннях та семінарах | Протягом року | В школі, МС |
2. | Робота в методкабінеті (методична підготовка, консультування) | Кожен другий вівторок місяця | МС |
3. | Відвідування бібліотек, підбір матеріалу на теми виховання дітей та проведення диспутів | Останній вівторок місяця | Бібліотека, МС |
4. | Планування роботи на рік | Останній тиждень серпня | Психолог |
5. | Планування роботи на місяць | 1-2 число кожного місяця | Психолог |
6. | Участь у педрадах | За запитом адміністрації школи | Психолог |
7. | Оформлення документації | Вересень | Психолог |
8. | Підготовка матеріалів до лекцій, бесід, розробка анкет | Перший тиждень вересня | Психолог |
9. | Оформлення робочого кабінету, забезпечення методичним матеріалом | Серпень | Психолог |
10. | Підготовка до дня профілактики правопорушень - Класні виховні години - Анкетування по класах | Останній вівторок місяця | Психологічна служба |
11. | Оформлення соціально-психологічного стенду | Вересень | Психологічна служба |
12. | Розробити програму проведення місячника пропаганди здорового способу життя | Грудень | Психологічна служба |
13. | Підготовка діагностичного матеріалу | Серпень Вересень | Психологічна служба |
14. | Визначення та систематизація питань психолого-педагогічного спрямування, які необхідно розглянути в наступному н.р. | Серпень, 1-ший тиждень вересня | Психолог |