• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Служба психологічного здоров'я

План

роботи практичного психолога

ЗОШ І-ІІІ ст. №2

на 2021-2022 навчальний рік

Тема роботи методичної служби відділу освіти, молоді та спорту Тальнівської міської ради: Формування психологічної культури та збереження психологічного здоров’я дітей, батьків та педагогів через впровадження новітніх психологічних технологій

Тема роботи навчального закладу: Забезпечення високої професійності, розвитку творчого потенціалу та креативного підходу вчителя до роботи з учнями.

з/п

Функції по роботі з учнями, педпрацівниками, батьками, органами держадміністрації та місцевого самоврядування

Термін проведення

Де і з ким проводиться

І.

Психодіагностична робота

1.

Підготовка банку даних анкет

1 тиждень вересня та по мірі потреби

Бібліотека, методкабінет

2.

Вивчення особливостей адаптації учнів – 1-х класів

5-х класів

10-х класів

Вересень

Жовтень

Учні 1-х, 5-х, 10-х класів

3.

Діагностика адаптації категорійних дітей до умов навчання

Вересень

Січень

Учні 1-11-х класів

4.

Проведення громадського огляду умов проживання дітей-сиріт, дітей-напівсиріт, дітей-інвалідів, дітей з багатодітних, малозабезпечених, неблагополучних, розлучених, дітей з сімей переселенців, важковиховуваних та схильних до правопорушень дітей

Вересень- жовтень

Січень - лютий

Категорійні діти

5.

Діагностика важковиховуваних та схильних до правопорушень дітей, їх внутрішкільний облік (ВШО)

Жовтень

Учні 1-11-х класів

6.

Анкетування для учнів середньої та старшої школи на тему: «Що я знаю про алкоголь та наслідки його вживання»

1 тиждень листопаду

Учні середньої та старшої школи

7.

Анкетування для батьків на тему: «Чи знаю я, як убезпечити перебування дитини у всесвітній мережі Інтернет?»

2 тиждень грудня

Батьки учнів школи

8.

Дослідження ставлення підлітків до скоєння дрібних правопорушень

3 тиждень січня

Учні 7-10-х класів

9.

Анкетування педагогів на тему: «Оцінка власного потенціалу «вигорання»

2 тиждень лютого

Педагогічний колектив

10.

Дослідження професійних інтересів і нахилів учнів 9-х, 11-х класів

3-4 тиждень березня

Учні 9-х, 11-х класів

11.

Дослідження професійної спрямованості учнів 7-х класів

3 тиждень квітня

Учні 7-х класів

12.

Діагностика пізнавальних процесів дошкільників, що підуть до 1-г класу

2-3 тиждень травня

Діти підготовчої групи ДНЗ

ІІ.

Консультативна робота

1.

Консультації для вчителів, класних керівників

Понеділок, четвер (згідно графіка)

Педколектив, класні керівники

2.

Індивідуальна робота з учнями схильними до правопорушень та важковиховуваними

Вівторок (згідно графіка)

Учні-делінквенти

3.

Індивідуальні консультації учнів з особистих питань

Середа (згідно графіка)

Учні 2-11-х класів

4.

Індивідуальне консультування батьків

Четвер,

п’ятниця (згідно графіка)

Батьки

5.

Консультування учнів середньої та старшої школи за результатами анкетування для на тему: «Що я знаю про алкоголь та наслідки його вживання»

Останній тиждень листопада

Учні середньої та старшої школи

6.

Групова консультація батьків: «Чи знаю я, як убезпечити перебування дитини у всесвітній мережі Інтернет?»

3 тиждень листопада

Батьки, учасники анкетування

7.

Консультування учнів старшої та середньої школи за результатами дослідження ставлення підлітків доскоєння дрібних правопорушень

1 тиждень лютого

Учні 7-10-х класів

8.

Консультування педагогів за результатами анкетування на тему: «Оцінка власного потенціалу «вигорання»

2 тиждень березня

Педагогічний колектив

9.

Профконсультуванняучнів 9-х, 11-х класів

3 тиждень квітня

Учні 9-х та 11-х класів

ІІІ.

Корекційної-відновлювальна та розвивальна робота

1.

Робота з особистих проблем: учнів, педагогів, батьків

Понеділок, середа, п’ятниця (згідно графіка)

З батьками, учнями, педагогами

2.

Індивідуальна робота з дітьми з особливими потребами

Вересень Жовтень Квітень

З дітьми з особливими потребами, які стоять на обліку

3.

Фестиваль розвитку творчості «Осіння Містерія»

3 тиждень жовтня

Учні 7-х класів

4.

Профілактика дезадаптації першокласників

Жовтень

З учнями 1-х класів, батьками, класоводами

5.

Гурток лялькотерапії

Кожен четвер місяця

Учні 6-х класів

6.

Казкотерапія. Робота за програмою розвитку емоційно-вольової сфери у дітей молодшого шкільного віку

Кожну п’ятницю протягом жовтня та листопада

З учнями початкової школи

7.

Профілактика дезадаптації п’ятикласників

2 тиждень листопаду

З учнями 5-х класів

8.

Тренінг «Інтернет – безпечний простір»

4 тиждень січня

Батьки, учасники анкетування

9.

Фестиваль з елементами лялькотерапії «Історія однієї ляльки»

Лютий

Учні 6-х класів

10.

Етно-фестиваль «Ладолея»

Квітень

Учні 5-х класів

ІV.

Психологічна просвіта

1.

Робота за авторською програмою «Школа здорового способу життя» та «Школа психологічного здоров’я»

Грудень Березень

Учні 2-11-х класів

2.

Виступи на педрадах:

· Педагогічний імідж

· Позитивне батьківство

Листопад

Лютий

З педпрацівниками, на педагогічних радах

3.

Проведення виховних годин «Година з психологом» з учнями школи

Кожен четвер місяця

В класах, з учнями школи

4.

Провести місячник пропаганди здорового способу життя

З 21.01 по 21.02. 2018 р.

З учнями 2-11-х класів

5.

Проведення операції

«Анти СНІД»

«Анти наркотик»

«Анти тютюн»

Грудень-січень

За участі дітей членів шкільної агітбригади

6.

Індивідуальна просвітницька робота з батьками

Середа (за графіком роботи)

З батьками учнів школи

7.

Участь у проведенні батьківських зборів

За запитом класних керівників, адміністрації школи

З батьками та класними керівниками

8.

Підготовка та проведення психолого-педагогічних консиліумів по:

1-х

5-х

4-х класах

Жовтень

Листопад

Травень

З педколективом, вчителями-предметниками, які викладають в обстежуваних класах

9.

Педагогічний імідж-клуб

Кожна остання середа місяця

Педагоги – члени клубу

V.

Навчальна діяльність

1.

Навчальні заняття з класними керівниками по підготовці і проведенню занять і диспутів з використанням відеоматеріалів.

На тему:

«Синдром професійного вигорання – як йому запобігти»

«Ефективний діалог з підлітком»

Грудень-січень

Педколектив

2.

Школа Добрології

Квітень

Учні 2-4-х класів

3.

Підготовка та проведення круглих столів з дітьми групи ризику за участю лікарів, представників правоохоронних органів та органів юстиції

3 тиждень листопада, лютого, травень

Учні старшої школи, діти, які відносяться до «групи ризику»

4.

Підготовка дітей з групи лідерів з питань профілактики правопорушень та пропаганди здорового способу життя

Кожен 2 тиждень місяця

Учні 8-11-х класів

VІ.

Організаційна робота

1.

Участь у шкільних, районних та обласних об’єднаннях та семінарах

Протягом року

В школі, МС

2.

Робота в методкабінеті (методична підготовка, консультування)

Кожен другий вівторок місяця

МС

3.

Відвідування бібліотек, підбір матеріалу на теми виховання дітей та проведення диспутів

Останній вівторок місяця

Бібліотека, МС

4.

Планування роботи на рік

Останній тиждень серпня

Психолог

5.

Планування роботи на місяць

1-2 число кожного місяця

Психолог

6.

Участь у педрадах

За запитом адміністрації школи

Психолог

7.

Оформлення документації

Вересень

Психолог

8.

Підготовка матеріалів до лекцій, бесід, розробка анкет

Перший тиждень вересня

Психолог

9.

Оформлення робочого кабінету, забезпечення методичним матеріалом

Серпень

Психолог

10.

Підготовка до дня профілактики правопорушень

- Класні виховні години

- Анкетування по класах

Останній вівторок місяця

Психологічна служба

11.

Оформлення соціально-психологічного стенду

Вересень

Психологічна служба

12.

Розробити програму проведення місячника пропаганди здорового способу життя

Грудень

Психологічна служба

13.

Підготовка діагностичного матеріалу

Серпень

Вересень

Психологічна служба

14.

Визначення та систематизація питань психолого-педагогічного спрямування, які необхідно розглянути в наступному н.р.

Серпень, 1-ший тиждень вересня

Психолог

Кiлькiсть переглядiв: 559